5 Ağustos 2014 Salı

TAKYILDIZ VINTAGE

Yıllardan 1986... Ben 12-13 yaslarimdayim. O dönem Etiler'de oturuyoruz. Ferhan Şensoy ününe ün katiyor. TRT TV2'nin test yayını yaptığı dönemde yayınlanan "Varsayalım İsmail" adlı absürd komedi dizisinin hastasıyız. Şans bu ya o gün ben otobüs durağındayım. Dizi ekibi ve Ferhan Abi geliyorlar. Bir durak sahnesi çekilecek. Beni figüran olarak seçiyorlar. Nasıl mutlu oluyorum. Asagidaki video'da 09.30-09.50 saniyeleri arasindaki figürasyon görevim için neredeyse 2 saat orada dikiliyorum. Ama iyi ki de dikiliyorum... Kim derdi ki yıllar yıllar sonra Youtube diye bir sey cikacak, birisi o bolumun kisacik bir kismini yukleyecek, ben tesadufen hatirlayacagim ve burda sizinle paylasacagim :))) Tiklayin ve 09.30-09.50 saniyeler arasindaki 20 saniyelik muthiş oyunculuğuma bakin :))))) O durak, Etiler Boğaziçi Pastanesi'nin karşısındaki otobüs durağıdır (Varsayalım İsmail 1. Sezon Bölüm 3/ TV2/1986)
http://www.youtube.com/watch?v=CcvRH5I6FyM