5 Ağustos 2014 Salı

“ÖZÜR DİLERİM ÇOK SEVDİM” İÇİN NE DEDİLER


“10 yıldır; sadece kadınların değil tüm insanların ruhundan anlayan çok iyi kalpli bir dostum var benim. Kitabı okuduğunuzda onunla tanışmamış olsanız bile siz de böyle hissedeceksiniz. İyi hissedeceksiniz…”
MELİKE KARAKARTAL-HÜRRİYET

“Tolga’nın 41 öyküde anlattığı adam öyle kabuklanmış, sertleşmiş değil; sevmeyi çelişkiler-acılar yaşayarak da olsa kendi kendisine öğretmiş bir adam. O yüzden de anlıyorsunuz onu ve seviyorsunuz. Size ‘mükemmel ilişki’yi, ‘mutlu aşk’ı vaat eden kitapları bırakın bir kenara. “Kadınlar bunu sever, erkekler şundan hoşlanmaz” kılavuzlarını da... Ne hayatın böyle formülleri var, ne aşkın... Her şey kusurlarıyla güzel. ‘Özür Dilerim, Çok Sevdim’, kusurlarının da farkına varan ve yine de seven, mutlu ve mutsuz sonlardan yılmayıp sevmeye devam edecek olan insan öyküleri anlatıyor. Okuyana iyi geliyor…”
ASU MARO-MİLLİYET
 
“Bu aydınlık yüzlü kitabı elimde tutuyor olmak ve okumak benim için büyük keyif. Siz de keyif alacaksınız. Tolga’nın dediği gibi; çok sevdiğiniz için özür diliyor olsanız bile kitabın sonunda asla pişman oldmadığınızı fark edeceksiniz…”
TÜLAY GÜRLER KURTULUŞ-VATAN

“Ellerine sağlık Tolga Akyıldız! Aşktan ve sevgiden söz etmekten çok korkan erkekler için güzel bir kitap. Herkese armağan edeceğim…”
ESİN ÖVET-HABERTÜRK

“Çok kıymetli bir kalemden, çok kıymetli bir kitap…”
YAVUZ HAKAN TOK-MİLLİYET SANAT

“Aşkın öngörülemeyen, planlanamayan fizik ve kimyası üzerine eşsiz bir kitap; şiirsel…”
NAİM DİLMENER-YAZAR

“Bir solukta okudum, herkese tavsiye ediyorum. Özellikle de erkeklerin okumasını diliyorum…”
ÖMÜR SABUNCUOĞLU-HAFTASONU

“Şa-ha-ne! Kitap kendine haklı bir yer açıyor okurun gönlünde…”
İCLAL AYDIN-YAZAR/TELEVİZYONCU

“Çok tanıdık hisler bulmak için okuyun…”
ALİ DENİZ USLU- CUMHURİYET

“Bu kitap bir erkek masalı… Bir erkeğin her zaman görmediğimiz o iç dünyasından bahsediyor. Öyle büyülü, ışıltılı sözlerle değil de iç sesimiz gibi sanki; o kendi kendine mırıldanıyor da siz kapı aralığından dinliyormuşsunuz gibi…”
ZEYNEP BAKIR-AKŞAM

“Erkeklerin duygu ve düşüncelerini anlamak için bir nevi sözlük görevi verebileceğiniz bir kitap…”
OBEN BUDAK-HABERTÜRK

“Pek çoğumuz onu piyasanın nabzını tutan, iyi müzik öneren ve sektörün içini dışını anlatan bir müzik yazarı ve dergici olarak tanıyorduk. Meğer yıllardan beri kadın erkek ilişkilerine dair öyküler yazıyormuş. Ellerine sağlık…”
BARIŞ AKPOLAT-BİRGÜN

“Günün kitabını Tolga yazmış…”
TUNA KİREMİTÇİ-YAZAR

“Allah’ın bonkör davrandığı bir kulum. Ben bugün o adamın çok sevdiğim öykülerinin kitabının çıktığına şahidim…”
ELİF KARADAYI-RESSAM