5 Nisan 2012 Perşembe

46, Esquire, Touch İstanbul ve Marie Claire yeni sayılar

Takstar Galaktika'nın birçok okuru benim aynı zamanda kimi dergilerde köşeler yazdığımı da biliyor. Bunlardan ilki Esquire. Esquire'da "CheckIn" adlı 4 sayfalık bir köşe hazırlıyorum. Tamamen popüler kültür ve onun uzantıları üzerine eğlenceli bir köşe. Yazarken ben de eğleniyorum.
Touch İstanbul'daki "MultiTouch" adlı köşemde İstanbul üzerine "sevdiğim ünlü"lerle :) yaptığım röportajlarımın yanı sıra gece hayatı üzerine yeniliklerden unutulmuş güzelliklerden söz ediyorum.
Yine çok severek yazdığım bir diğer dergim de 46. Fotoğraf sanatçısı ve çok sevdiğim kardeşim Mehmet Turgut'un yaratıcı yönetmenliğinde her sayının bir konsepti oluyor. Ben de o konseptle ilgili bir başyazı yazıyorum. Bu derginin yayın yönetmeni Ali Deniz Uslu'nun yazdığı editör yazısından farklı. Tamamen o sayının konsepti üzerine kaleme almaya çalışıyorum yazıları. Oradaki köşenin adı da "Tak'ıntı"
Bunların dışında Marie Claire Dergisi'nin müzik sayfasını hazırlıyorum. Marie Claire'de ayrıca farklı bir isimle yazdığım bir dizi yazi da var. Ama o gizli :)
Dergiler dışında Türkiye'nin yeni dijital radyo platformu Karnaval'da yeniden Popvirüs yazılarını yazmaya başladım. Karnaval.com üzerinden takip edebilirsiniz.
Milliyet Cadde'deki Sokak Çocuğu yazılarını biliyorsunuz zaten.... Arasıra da Radikal Gazetesi için albüm kritiklari yazıyorum.
Sizle yazdığım bazı dergilerin son sayılarının kapaklarını paylaşmak isterim...
46'nın bu sayısının konsepti, "dans". Yani Dance Edition. Esquire ise çok dolu bir spor özel sayısı hazırladı. Touch İstanbul'da ise her zamanki şehre dokunmak için gerekli anahtarlar var. Kapak da ise Emre Aydın.
Marie Claire bildiğiniz gibi; onu da kadın okurlara tavsiye ederim. Bir de farklı bir isimle yazdığım yazının hangi yazı olduğunu bulmalarını rica ederim :) Tahmininiz olursa bana yazınız. Sevgiler; dergilerle dolu bir Nisan olsun :)