24 Ağustos 2011 Çarşamba

Uçuyoruz ne güzel, kamikaze...

Melike'ye yazdığım yazının üzerinden bir asır geçmiş gibi... Aslına bakarsanız buradan kız olan arkadaşlarını evlendiren adamın ağıtı gibi yazılar da yazmak istemiyorum ama Melike'nin hemen arkasından yine cancaazim bi kiz arkadaşım evlendi.
Durum, arkadan gelmesiyle ilgili değil. Ama ben mecburen bunu açıklamak durumunda kaldım.

Düğününe gidemedim. Diyeceksiniz ki, madem canın ciğerin niye gitmedin? Ben galiba yaşlanıyorum. Melike'nin düğününden dönerken de Beşiktaş'ta indim Cihangir diye, sonra yiğitliğe bok sürdürmemek için; tamam burası tamam dedim. :)

Reyhan....
"Kamikaze" diye bi şarkı yapmıştı Nil (Karaibrahimgil)... Biz o şarkıyı Baykuş'un Baykuş olduğu yıllarda marş bellemiştik. Yonca Evcimik'in "abone" şarkısına yaptığı gibi kimi jestler eklemiştik şarkıya... Hohoyt :)
Mesela "uçuyoruz ne güzel yekpare" ise laf, ben Reyhan'a bakardım; o anlardı.... (negzel)
Sanki onca kalabalık içinde bi tek ikimiz uçabiliyormuşuz gibi bi aşk vardı aramızda.... Bildiğiniz aşk değil. Keşke öylesini bilseniz.... (bu baska bi tartısma konusu)
Neler neler konuştuk... Bütün dünya küçüldü; birbirimize yekpare aşklar diledik. Hiç kanka manka muhabbeti yapmadık. Ama iki dost kaybolduk işte kimi cıvıkların arasında, kamikaze... (ölmedik ama)

Yemekler yedik, kızdık, sevindik, koltuk çıktık, birbirimizi kızdırdık... (çok da kızmadık)
Yollar yürüdük, resimler çektirdik. Ama hiç eksilmedi sevgi, nedense.... Nedensesi ikimizin arası, sizin sevdiğiniz bir arkadaşınıza ne kadar sevginiz var ki? İşte o ne kadarsa ondan fazlaydı... (matematik)

Reyhan, dağlar kızı şakasına sığınmadan, nil karabibikligilin reklamcı kafasıyla sığıştığı çok powerpoint'ten, pek bağımsız bir özgür kız çocuğuydu... Özgürlük, dünyanın dötüne koymak değildir. Nerde işte bir soluk alacaksan orda durabiliyorsan, o kadar özgürsündür diye düşündürtmüştür bana... Reyhan düşündürtmüştür, dürtmüştür... (facebook'tan bile önce)

Bi de çok yetenekli... Sanatçı bir karakter. Maalesef alla baba ona bi vicdan koyup öyle yollamis bu dünyaya... Yaşadığı tüm sıkıntılar hep o vicdandan ötürü... (aman n'olur onu hep sakla)

Bizim kız, evet şimdi şakasını yapıyorum; dağlar kızını da everdim. Hem de sevdiği adamla...
Demin de söyledim, bu herif kız olan arkadaşları evlendikçe bu platformdan ağıt yakacak sanmayın.
Bilakis size örnek olmaya çalışıyorum. (yalan bu kendime faydam yok)
Zaten pek bekar olanı da kalmadı. Adam olun ulen diycem ama hic umudum yok... Reyhan, bi el at da anlasınlar... Seni çok seviyorum. (mukabele et)

Düğüne niye gidemedim? Kıyafet bile aldım ona özel... Bi de DJ'lik yapacaktım, Kamikaze çalacaktım...
Ne oldu... Deftere 16 yazmışım, meğer 6'ymış...
Nası bi parantez açsak...