15 Temmuz 2011 Cuma

Seda Sayan 86

Daha önce bir yazımda uzun uzun anlatmıştım... Ben mesleğe küçük yaşta Hey Dergisi'nde başladım. Kanat (Atkaya), Afşin (Akın), İbrahim (Seten), Hulusi Tunca, Ramiz Dağlı, Erdal Gökkaya, Muzaffer Kantarcıoğlu... O yılların efsane bir ekibiydik. Yıllardan 1986, ben henüz on üç yaşındayım. Abilerden, ablalardan çok şey öğreniyorum. Azıcık ofisboy azıcık çevirmenim, azıcık gazeteci olma sevdalısıyım.
Günlerden bir gün, kardeş dergi Müzik Magazin'e röportaj için Seda Sayan geldi. Seda Sayan o yıllarda 20 li yaşlarında, tırmalıyor.
Milliyet Dergi Grubu'nun fotoğraf başkanı Muzaffer Abi dedi ki bugün asistanımsın, gel stüdyoya inelim. İndik. En alt kat. Seda Sayan çekimi... Bir kanka olduk ki Seda Ablam'la sormayın :) Beni çok sevdi, ben de onu sevdim. Ahan da bu da delili... Şimdi bir araya gelince öyle konuşamıyoruz şerefsizim :)))