23 Haziran 2009 Salı

PLACEBO ERTELEME KARARI ÜZERİNE

Sanıyorum Placebo'nun ertelendiğini Facebook üzerinden (ve tabii Friendfeed) ilk duyuran ben oldum. Saat 18.20 itibariyle henüz bir açıklama yapılmamıştı, dolayısıyla internette de bir bilgi yoktu. Ben başka bir sebeple Turkcell'le ve BKM ile konuşurken öğrendim ve hemen paylaştım. Zaten başlangıçta kimse inanmadı. :)
Hadi eksik belgeleri vardı; Bulgar Gümrük yetkililerini de bir şekilde ikna edemediler ve bu iş bu noktaya geldi. Peki ya perşembe günü Atina da Prag'da konfirme edilmiş bir turne ayağı olsaydı ne olacaktı? Konsere iki saat kala fısıltıyla duyulan haberden bihaber olanların, diğer bir deyişle şu an Arena'nın kapısında olanların günahı ne bu sıcakta? Koca Placebo yahu... Eksik belge ne demek? Dua edelim perşembeleri boşmuş...