24 Nisan 2009 Cuma

AYLİN YENİDEN SAHNEDE


Çarşamba günü Aylin Aslım'ın üçüncü albümünün ilk konserini dinlemek üzere cümbür cemaat Jolly Joker Balans'taydık. İpek (Atcan), Murat (Tümer), Eren (Erdem), Mehmet (Turgut), Harun(Tekin), Hayko (Cepkin), Ogün (Sanlısoy), Selim (Serezli), Şemsettin (Göktaş), Özge (Fışkın), Ayça (Şen), İzzet (Öz), Nihan (Kızıltan), Evrim (Sümer), Mirgün (Cabas) hatırladıklarım. Bayağı kalabalık bir ekip olduk. Balans'ta üst katta sahneye giden asma kattan seyrediyoruz. Aşağıda kim var kim yok onu kesiyorum bir yandan da. Eskiden orda durulmuyordu ama şimdi masayı sahneyi tam karşıdan görecek şekilde taşıdılar. İyi oldu böyle.
Masa deyince masada Sarp (Özdemiroğlu) var. Aylin'le Sarp bir süredir beraberler. İyi de gidiyor gördüğüm kadarıyla. Albümü de Sarp'ın stüdyosunda Sarp'la birlikte yapıyorlar. Şarkılar çok güzel. "Canını Seven Kaçsın" Aylin'in üçüncü stüdyo albümü belki ama bana göre Aylin'i en iyi taşıyan, ruhunu en iyi yansıttığı albüm oldu. Mayıs ortası gibi piyasada olacak. Kimden çıkacağını bilmiyorum ama Şemsettin Göktaş Sony'Den çıkacağını söyledi. Aylin'e soramadım o kargaşada. En son kendimiz finanse etmeyi düşünüyoruz sadece dağıtıma vereceğiz demişti. Sony'le anlaşma da söz konusu olabilir gibi gözüküyor.
Aylin epeyce kilo vermiş. Cihangir'den taşındığından beri pek görüşemiyorduk, özlemişim. Sahnede şahane görünüyordu. Ayça, Barış, Mert ve Erik Ponti'den oluşan grubu da canavar gibi çaldı. Grup böyle çok iyi oldu bence; Ayça'sız düşünemiyorum Aylin'i. Mert zaten çok iyi bir davulcu. Erik Ponti'yi bilenler biliyor Kaçak'tan. Barış zaten Aylin'in çok eski dostu...
Konserden sonra Jolly Joker'in üst katında after party tarzı küçük bi toplandık. İçki sohbet falan... Sonra da neredeyse hiç fire vermeden Hayal Kahvesi'ne Özge Fışkın'ı dinlemeye gittik. Ekip gene direkt üst kata çıktı. After party hesabı... Ben bir süre aşağıda kalmayı tercih ettim. Reyhan'la Cenk vardı arkadaslarım, onlarla takıldım biraz. Sonra onlar gidince ben de yukarı çıktım. Ogün'le muhabbet ettik uzun uzun. Daha sık görüşme kararı aldık. Sonra Hayko'nun sevgilisi Aslı geldi onla muhabbet ettik. Hayko'yla klasik geyiğimizi çevirdik. Harun yorgun olduğu için Hayal'e gelmemişti. Gecenin sonunda Harun'un sevgilisi Aylin'i evine bırakarak kendi evimin yolunu tuttum. Özlemişim... Hem Aylin'i hem de dostlar arasında olmayı...