16 Kasım 2007 Cuma

yüksek sadakat'ten haberler

Bugün öğlen yemeğini Yüksek Sadakat'in menajeri, Aura Productions'ın ortağı, benim yüz bin senelik abim ve de her daim güzel insan Afşin Akın'la yedim. Kendisi Taksim Edisyon'da "head of anr" olarak çalışıyor aynı zamanda. On parmağında marifetler cirit atmakta parmaktan parmaa, öyle bi kişi kendisi. Ancak ülser problemini halledince biraz gırtlağa vermiş kendini, şişmiş; görünce inanamadım 10 kilo almış. Yahu ne kadar oldu görüşmeyeli, ne ara aldın bu kadar kiloyu diyecek oldum; hemen kapattı konuyu. Müzmin bir şişman olarak "kilo almışssın" denmesinin ne kadar acı birşey olduğunu bilirim. İnsanlar da nedense bayılır kilo olan kişinin suratına kilo almışsın demeye. Ulan ben bilmiyor muyum aldığımı... Neyse, dağıtmayalım konumuzu.

Hoş beş ettik önce; sonra bloguma yazarım diye biraz ağzını aradım. Yüksek Sadakat, solist Cemil Demirbakan'la yollarını ayırmıştı kısa bir süre önce. Aslında Cemil'in kaprislerine, yaydığı negatif elektriğe dayanamadılar demek daha doğru. Cemil de solo albüm yapıcam triplerine girince inceldiği yerden koptu. Bence iyi oldu. Hem Cemil için hem de YS için. Yürümezdi o şekilde.

Mantıklı düşününce öyle de; ilk albümü kitlelere malolmus bir grubun ikinci albüm arefesinde solistinden vazgeçmesi de son derece riskli bir tercih. Dün itibarıyle yeni solist olarak Kenan Vural'la anlaştılar. Önümüzdeki günlerde Kenan Vural'lı kadrolarıyla konserlere başlayacaklar. Yeni kadronun ilk İstanbul konseriyse 7 aralıkta. Bakalım Yüksek Sadakat hayranları ne tepki verecek. Uzun vadede mutlaka alışacaklar ama, şimdi işleri biraz zor.
Bu arada yeni albümün adı "Katil ve Maktul" olacak ve sanıyorum 2008'in ilk çeyreğinde piyasaya çıkmış olacak. İnanın şarkılar muhteşem. İlk albümden daha çok ilgi göreceğine inanıyorum. Yüksek Sadakat benim için özel bir gruptur; umarım yolları açık olur.