13 Aralık 2010 Pazartesi

Mashable'da Fizy'ye oy verin

Mashable Awards bu yıl 4.'sü düzenlenen çok ciddi bir ödül organizasyonu. Internet aleminin çok ciddiye aldığı bu ödülün bu yılki adaylarından biri de Fizy, www.fizy.com ...
Twitter'la Facebook'la haşır neşirseniz zaten gayet iyi biliyorsunuz. Milletin günaydın derken, iyi geceler derken, aşık olunca, sinirlenince habire bir şarkı seçip linkini paylaştığı site... Haksız da değiller hani. Fizy son derece kullanıcı dostu arayüzü ve sürati ile; öyle ya da böyle aradığınız şarkıyı bulan altyapısıyla streaming siteleri arasında bariz biçimde farklılaştı.
Bunu fark eden bir tek biz değiliz; işte www.mashable.com gibi dünya çapında saygın bir sitenin adayları arasında bir Türk girişimi olmasının; hatta tek Türk girişimi olmasının sebebi de Fizy'nin alanındaki başarısı olsa gerek.
Yeri gelmişken Mashable'ı da dikkatle takip etmenizi tavsiye ederim; ben okuyorum çok şey öğreniyorum.
Siz de Fizy hakkında benim gibi düşünüyorsanız bence girip oy verin. Son bir-iki gün olması lazım.
Ödül töreni 6 Ocak'ta Las Vegas'ta yapılacak. Cirque du Soleil de sahne alacakmış sanıyorum. Tören Cirque du Soleil'in sahnesinde yapılıyor bildiğim kadarıyla. Sonra İstanbul'a gelecekler biz de seyredeceğiz Cirque Du Soleil'i Abdi İpekçi'de. Bence onu da kaçırmayın. Biletix'ten takip edebilirsiniz. Bilet fiyatları bu tip bir gösteri için gayet uygun. Birşeylerden artırın gidin mutlaka...
Özetlemek gerekirse:
Fizy'ye oy vermek için (Best Music Discovery Kategorisi)
www.mashable.com/awards