15 Temmuz 2009 Çarşamba

HARUN'LA SOHBET

Harun (Tekin)la epeydir görüşemiyoruz. Ben Baykuş Cihangir'le iş ilişkimi bitirdiğimden ve orası buluşma noktası olmaktan çıktığından beri taş çatlasın bir iki kere konuştuk, o da telefonla. Harun da bu mahalleden arkadaşım (bkz: bir önceki yazı). Harun; yok ama sitem etmiyorum, yanlış anlama :)
Harun'la üniversite arkadaşıyız biz. Harun, Alman Liselidir. Ne kadar serserilik yapsa disiplinini kaybetmez. Pek az insan bilir belki ama Türkiye'nin en köklü ve talep edilen üniversitelerinden birinden çok yüksek ortalamayla hem de iki bölümün birden diplomasını alarak mezun olmuştur. Bunu ineklik yapmadan beceren insanlara gıpta ederim, herkes de etmelidir. Ben 5 buçuktan 6 bir tip olduğum, son dakikacı olduğum için belki; hem serseriliğini hem de görevini yapabilen insanlara hep hayranlık duydum. Harun da bu listenin başında gelir. Neyse ki ikimiz de mezun olduk. Diplomada bu az önceki bilgiler yok neyse ki:) Hoş yazdığım birçok bilimsel makalede Harun'un büyük desteği olmuştur, onun yardımı olmasa benim mezuniyetim daha da uzardı. Bu vesileyle tekrar teşekkür ederim kendisine :))
Üniversitenin üzerinden çok zaman geçti. Galiba asıl dostluğumuz da üniversiteden sonra başladı.
Üç aydır neredeyse hiç yüz yüze görüşemiyorduk, demin de dediğim gibi.
Geçen gün yolda karşılaştık, uzun uzun sarıldık. Özlemişiz birbirimizi; Harun eve gidiyordu, ben bir arkadaşımla buluşacaktım ama kısa süreliğine plan değiştirip mahallemizin popüler kafelerinden birine oturduk.
Kırk beş dakikalık bir sohbetti ama yetti. Futbol, Playstation, müzik; kısa sürede ortak dünyalardan konuştuk. Ortak olmayanlardan da. Ama öyle tv programı gibi değildi sohbet, orada olup şamataya şahit olmanızı isterdim inanın.
MVÖ biliyorsunuz bu yaz çok ayaklı KoçFest performansını bitirdi. Şimdi Harun eve kapanmış ve yeni albümün şarkılarına; hadi albüm demeyelim "yeni şarkılara" konsantre olmuş durumda. Hem "Deli"nin hit olarak gücü, hem de çıkarttıkları hit dolu maxi single "Başıbozuk" sonrası sanıyorum 2010 baharına denk gelecek yeni şarkılar için bir nevi müzikal istihare denilebilir. Önümüzdeki sonbaharda ise sanıyorum Başıbozuk'un önemli şarkılarından "Sonbahar"a bir klip çekmeyi planlıyorlar.
Giderken arkasından dedim ki Harun'un "yav arada ara da planlı programlı buluşalım, olay sadece halı saha maçı, playstation gecesi değil ki:)))"
Güldü...