21 Şubat 2012 Salı

Hey gidi Hey ya da nerden nereye...

6 Eylül 1972 tarihli Hey Dergisi'nin editör sayfasında Doğan Şener; genç bir Hey muhabirinin yaptığı evlilikten söz ediyor. Bir de resim var. O resimdekiler benim babam ve annem. 1 yıl sonra ben doğuyorum. 1987'de çocuk yaşta aynı Hey'de bu kez ben çalışmaya başlıyorum. Babam o sıralar Milliyet'te. 
Aradan yıllar geciyor. Babam aramızdan ayrılıyor. Onca başka işten sonra bugün ben de Milliyet yazarıyım. Hey Dergisi ve Milliyet; Türkiye'nin çok önemli markalarıdır.
Buna bir kanıt daha ister misiniz? Aynı editör yazısının sağ tarafında listeler bölümünde Hey okurlarının gönderdiği müzik listeleri var. Okurlardan biri Eskisehir'den Yavuz Baydar. O günkü Hey okuru; Milliyet Gazetesi'nde Türkiye'nin ilk okur temsilcisi oldu; su anda aynı görevi Sabah Gazetesi'nde yapıyor. 

Yıllarca birçok önemli TV programına imza attı hala da atmaya devam ediyor. 
Ama en önemlisi Yavuz Baydar çok önemli bir müzik insanı hala... İşte bu nedenle Hey Dergisi çok farklı bir okuldu...
dipnot: bu arada İngiltere'de 1 numara Alice Cooper; heyt babalar!!!!