26 Şubat 2012 Pazar

tripal enjeksiyon

Sinüzitim vardı, antibiyotik aldım geçmedi. "akut değil kronik dediler, ameliyat lazım". ben pek korkarım hastaneden, beni hasta eder; insan hastaneyle terbiye olmaya gorsun; cok yakinlarim icin cok gittim hastanelere sonra... Hastaneler.....
Narkoz alirsam birsey olacak sanırdım bana, ağrı kesici bile zor içerim, ilaç sevmem...
Birinci parantez: narkoz çok eğlenceli :)
Uyandım, o sıra; hasta yatağının altına birsey koyuyorlar; meger narkoz sonrası altına kacırırmış hastalar :) Dedim ne bu? İşte böyleyken, böyle...
Ben bilgisayarımı istedim. "Internet var mi" dedim. KBB'nin baş adamı, ameliyatımı yapan kişi geldi konsulte etmek için "ohoho..." dedi; "...hastamiz cok iyi..."
İkinci parantez: harbiden iyiydim :)
Gece orada kaldım. Hic nefes alamıyorum gibi bir durum dusunun. Kardeşim Gökçe refakatçim. Habire burnum kanıyor; canim kardeşim kalkıp kalkıp temizliyor.
Üçüncü parantez: Kardeşler iyidir. Biyolojik bağın olsun ya da olmasın. :)
Nobetçi bir doktor vardi... Hoş da bir kadın; tansiyonumu, durumumu ölçmek için geldi gece yarısı. Dedi ki "hastanenin kabul listesinde adınızı gordum, tanışmak istedim". "Hayırdır?" dedim içimden, herhalde Hurriyet'ten, dergilerden falan tanıyor.
Yok ordan değilmiş. "Siz" dedi, Laneth'de Non Serviam'da "Tripal Enfeksiyon"u yazan kişi değil misiniz?
"Tripal" dediği bayağı erkek muhabbeti :))
"Evet" dedim. "Büyük hayranınızım" dedi...
O zaman emin ellerde olduığumu anladım :))))
Dördüncü parantez: Hayat ne tuhaf :)
· ·