19 Aralık 2010 Pazar

Kafama ne tak'ıldı?

Sıradan degil kalpten yazalım:

1) Turkcell, gncplay kafasindan 2 liraya album indirtiyor. Mesela bir albümü 2 liraya indirdiğinizde; ya faturanıza yansıyor ya da kontürünüz eksiliyor. Sittin sene boyunca söyledik; bedavadan biraz daha pahalı birşey satıyorsanız, stratejiniz sağlam olmalı... Daha fazla müzik tamam...
2) Radyo Babylon.. Yok öyle Pozitif Ailesi şahanedir kafasında değil; dinlemeye doyamıyorum. www.radyobabylon.com
3) Okan Bayülgen; Trabzon Devlet Tiyatrosu'ndan niye ayrıldı biliyor musunuz? O dönem Gece Kuşu ile başlayacak uçuşa hazır olması gerekiyordu... Bütün oyunculuk kompleksi ondandır. "Cevap verecek bişey yok; ben kötü oyuncuyum, iyi yapımcı sanıyorum kendimi... Ama o kendim kendim diye dilime doladığım şeyi de pek iyi yönetemiyorum sanırım :)" der mi Okan Abimiz? Demez.
4) İstanbul FM Odullerinde, en iyi çıkış yapan şarkıcı Nil Özalp'mış, Onur Ödülü de İbrahim Tatlises'e gitmiş... Ne diyim :)
5) Ali Şota'nın klibi "Soyun" izlemeye değer
6) Bir "pet shop" yandı... Kimi hayvan öldü, kimi hayvan sessiz kaldı. Yanarken o dükkan cayır cayır, herkes şu yazıyı okudu: "Süs Hayvanları Satılır" !
7) TV8 de başlayacak bir program var: PARANOYAK! izlemeniz gerekiyor. 80'ler efsanesi Max Headroom çıkışlı ama beğeneceksiniz tahmin ediyorum.
8) Koç Üniversitesi Psikoloji Kulübü o kadar şahane ki... Mesela kendini keşfet farklılıklarını farket falan diyor, size klişe gelebilir ama: girin bakın web sitesine; halka bedava; Taksim'den servis var, üstelik o da bedava! www.ku.edu.tr
9) Cirque Du Soleil geliyor yahu.. Biletler de bu kadar büyük birşeyi izlemek babında ucuz...
10) Özcan Deniz kendi filmini çekmek istiyormuş tek dilediği oynamadığı bir filmi yönetmekmiş. Yeşim Ustaoğlu'nun bir filminde başrol olduğu için dua etsin; aşık olduğu da Altın Portakal'lı bir oyuncu... DAMLA SÖNMEZ Yeşim Kim
11) Nokia'nın bir uygulaması var OVI üzerinden; diyelim ki blogcusunuz, diyelim ki kendine güvenen bir şahsiyetsiniz; Nokia'nın OVI'si üzerinden kendinize bir uygulama (application) yaratıp Nokia'nın Store'unda (bildiğiniz mağaza) satabiliyorsunuz... Daha neler göreceğiz kim bilir...