13 Aralık 2010 Pazartesi

Gazetelerin Yılbaşı Partileri ve maNga haberleri

Gazete çalışanları için; teknik elemanından ulaştırmasına; temizlik görevlisinden aşçısına ve tabii muhabirine, yazarına güzel bir toplaşma sebebidir yılbaşı partileri. Yenilir, içilir, dans edilir; sonrasında sarhoş olunur; daha ayık bir arkadaş sizi paketleyip servise bindirir.
Eskiden daha bir eğlenceli, şaşaalı geçerdi bu partiler; son yıllarda sanki çalışanların da ilgisi azaldı. Bu sebeple kurumsal iletişim departmanlarında çalışan arkadaşlarımız hangi ünlü sanatçıyı, grubu getiririz diye kafa patlatmaya başladılar.
Bu yıl ilk parti haberi Hürriyet'ten geldi. 27 Aralık'ta yine HMT'de; geleneksel kokteylden sonra Eski Baskı Holü'nde maNga ile birlikte kutlayacak gazete çalışanları yeni yılı... Diğer gazetelerin parti haberleri de gelmeye başlar yakında.
maNga demişken grup yarın çok özel bir konser için (14 Aralık) 21.30'da Babylon sahnesinde olacak. Bu arada, grup geçtiğimiz günlerde İTÜ'den "Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Grup" Ödülü aldı. Bence hak ettiler. Hem ayrı ayrı; hem de maNga olarak internet alemine son derece hakim çocuklar.
Yine maNga hayranlarını ilgilendireceğini düşündüğüm bir haber daha var. Grubun Şehr-i Hüzün albümü plak formatında sınırlı sayıda basıldı. Plağa nasıl sahip olacağınızı anlamak için Facebook'tan Tobee adlı uygulamayı arattırıp kullanmaya başlayabilirsiniz. 1000 puan toplayana plak hediye ediliyormuş. Nasıl topluyorsunuz o kadarını bilmiyorum :) Ama o plağı alıp bir imza gününde gruba imzalatmayı becerirseniz; ilerleyen yıllarda acaip değerli bir parça olacağı kesin.
Son haberim ise mor ve ötesi-maNga Konseri...  19 Aralık'ta Bostancı Gösteri Merkezi'nde saat 18.00'de maNga; 20.00'de ise MVÖ sahne alacak. Bilet fiyatları da uygun, biletix'ten alabilirsiniz.
Türkçe rock'ın bu iki önemli kitle grubunu bir arada izlemek özel bir deneyim olacaktır diye düşünüyorum.
"Ben önce çıkarım, en son ben çıkarım; ben daha büyük grubum, hayır ben daha kıdemliyim" gibi tartışmalara meydan vermeden; rock'n roll gönüllü ve birbirini de çok seven bu iki grubun bir araya geldiği bu konsere gidin derim ben.