31 Aralık 2010 Cuma

Bence 2010/Kişisel liste

2010 TOLGA’NIN BEĞENDİKLERİ
(Sıralama yok)

Sertab Erener/ Rengarenk
Athena /Pis
Şebnem Ferah/ Benim Adım Orman (2009 Aralık)
Tarkan/ Adımı Kalbine Yaz
Soner Sarıkabadayı /Sadem
Multitap/ Takım Oyunu
Kaçak/ Silahlı ve Tehlikeli
110/Sıfır
TNK/Söyle Ruhum
123/Aksel (2009 Aralık)
Ceylan Ertem/Soluk
Melis Danişmend/Daha Az Renk
Redd/Prensesin Uykusuyum

İKİ ÇİFT LAF ETMEK İSTEDİKLERİ

Mor ve Ötesi/ Masumiyetin Ziyan Olmaz (Grubun en iyi albümlerinden biri diyemem. Ama çok daha fazla ilgiyi hak ediyordu; zamanla anlaşılacağını düşünüyorum.)

Emre Aydın/ Kağıt Evler (Aslında sound olarak Emre Aydın kariyerinin dönüm noktalarından olacaktır. Ben Emre Aydın’ın bu ağlak halden, aynı kadına yazılan loser adam şarkılarından yavaş yavaş uzaklaşacağını ve asıl şarkı yazarlığını o zaman göreceğimizi düşünüyorum.)

Gripin/ MS 05.03 (Gripin’in kendi miladı olarak gördüğü bu albüm aslında grup için bir devrin kapanışı gerçekten. Kitleselleşme anlamında olumlu bir adım gibi görünen bu değişiklik eski Gripin severler için biraz hayal kırıklığı. Şimdi Gripin, daha fazla insan tarafından tanınan ve pop tarafı ağır basan bir pop-rock grubu. Üstelik “Durma Yağmur” şarkısı yüzünden Emre Aydın’la araları da bozuldu. İyi dostlardı, üzüldüm.

maNga (Grup bildiği yolda tam gaz devam ediyor. MTV ve Eurovision başarıları sonrası sürekli çalışan grup Avrupa’da sesini duyurmaya gerçekten müsait belki de tek Türk grubu şu dönemde. Ben yürekten inanıyorum bunu başaracaklarına. Grubun gitaristi “Guitar Player” Dergisi’nin hall of fame’ine çıkacak duruma geldiyse grup oralarda artık tanınıyor demektir.)