1 Ağustos 2009 Cumartesi

Pop anahtarı her kapıyı açar...


Naim Ağabey'le dostluğumuz eskilere dayanıyor. Hatta Naim Ağabey'in Akyıldız familyasıyla dostluğu babama kadar uzanıyor. Aradan geçen onca yıl... Şimdi ikimiz müzik yazarı olarak aynı yoldayız. Ben de bir nevi eski terbiyeden geldiğim için :) birçok konuda hemfikirizdir Naim Dilmener'le; hem müziğe hem de hayata dair...
Bir konuda, eskilerden bir plağı bir besteciyi falan unutsam hiç tereddüt etmem ararım. Abartmıyorum; insan biraz tereddüt eder, "Dur Tolga bir bakayım söyleyeyim sana" falan der değil mi? Yok, demez! Pat diye söyler sorunun cevabını. Asıl mesleği mali müşavirlik olan ve çok eski yıllarda müzikle özel bir bağ kurmayı becermiş bu iyi yürekli, mütevazı adamla aramda bir usta çırak ilişkisi olduğu için gurur duydum hep. Kendini usta sanıp kasım kasım kasılanların aksine içi dışı, özü sözü bir olmayı tercih etmiş; ne kadar ünü varsa fazlasını hak eden bir ağabey; Naim Dilmener.
Geçenlerde; bir nevi eğlence müdürlüğünü yaptığım Narpera'da bir gece çalması ile ilgili ricada bulunduğumda da hiç ikiletmedi Naim Ağabey. İnanın, çalmam deseydi de hiç alınmazdım. Çünkü bu işte bir öncüdür, bir markadır. Seve seve geldi, eğlenerek çaldı dün akşam. Narpera da özel gecelerinden birini yaşadı.
Sigara yasağına rağmen mekanın iç kısmı da dolmuştu dolmasına ama yaz yağmuru bardaktan boşanınca herkes içeri girdi. Ve oradan sonrası inanılmaz eğlenceliydi. Bendeniz bile oturamadım. Hatta Naim Ağabey; "dans ettin gördüm! :)" diyerek dalgasınıbile geçti benle. Aslında pek severim dans etmeyi de bu gece mekanları ile ilgili işler biraz köreltti beni. Dün dans ederken aldığım keyfi düşününce ne büyük bir hata yaptığımı daha iyi anlıyorum.

Genelde partilerden sonra gelmeyenlere nisbet olsun diye "kaçırdınız" falan denir ya; aslında pek birşey kaçmamıştır da öyle dersiniz gıcıklık olsun diye. İnanın; "kaçırdınız"!!!
Çok pozitif, çok eğlenceli bir geceydi. Unutulmaz bir cuma oldu.
Dün facebook profilime Sevin Abla (Sevin Okyay) bu geceyle ilgili şöyle yazmış: "Naim'ciğim, açamadığın kapı kalmasın; Tak çocuğa da sevgiler!"
Dün gece Naim Ağabey o pop anahtarı ile açamayacağı kapı olmadığını gösterdi bize. Bu iş sadece cd'leri arka arkaya çalmak değil. İçtenlik, ustalık, elektrik, aşk mühim...
Tak çocuktan Naim Ağabey ve Sevin Abla'sına sevgilerle...