20 Aralık 2012 Perşembe

YAZILMAMIŞ MEKTUPLAR


Bu yazı 46 Dergisi'nin Kötülük Sayısı'nda (Evil Edition), Tak'ıntı adlı köşemde yayınlanan yazımın tıpkısıdir...


Sevgili Bernard Ağabey,
Hayatım boyunca herkesi kendim gibi sandım. Küçükken o şarkıyı öğrenmiştik ya; “iyilik yap iyilik bul, kim kazanmış kötülükten…” Yalan usta!
Seviyorsun insanları, inanıyorsun; üç kuruşluk ihtiras uğruna harcıyorlar seni.
Yaşayacak mıyım?

Sevgili Tolga,
Hayatta iki trajedi vardır. Birincisi gönlündekini elde edememek. İkincisi de maalesef elde etmek…

Sevgili Can Ağabey,
Çok arkadaşım var Facebook’tan, Twitter’dan… Popüler bir kişiyim. Ama derdimi dinleyen çok az… Sence ben yalnız mıyım? Hamile olabilir miyim, ya da dış gebe?

Sevgili Tolga,
İnsanların da yan etkileri olabiliyor. Kimileri başını döndürüyor, kimileri mideni bulandırıyor.

Sevgili Özdemir Ağabey,
Hep dürüst olmaya çalıştım, doğru bildiğimi söyledim, sonuçlarına katlandım. Ama yalancılar daha mutlu olabilir mi? Yanlış mı yapıyorum?

Sevgili Tolga,
Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek…

Sevgili Aziz Ağabey,
Şiirler yazdım yalnız başıma, kötülükler uzak olsun hayatımdan; iyi bir şeyler yazmak istedim. Net olsun istedim her şey hayatımda…

Sevgili Tolga,
En güzel şiir, matematiktir. Yeryüzünde “2 kere 2; 4 eder”den daha güzel bir şiir yazılmamıştır sanırım.

Sevgili Attila Ağabey,
Bir kızı seviyorum; kuyruğu dik tutmazsam üste çıkıyor, kötü davranıyor bana. İlla ki “cool” mu olmak lazım?

Sevgili Tolga,
Ne kadınlar sevdim zaten yoktular!

Sevgili Ece Ağabey,
Eşim, dostum; memnun olsun isterim. Kimsenin mutluluğunda yoktur gözüm. Ama soğuk buralar galiba…

Sevgili Tolga,
Merakımdan soruyorum; sen de el ele tutuşan bir çift gördüğünde üşüyor musun?

Sevgili Paul Ağabey,
Neden bu kadar sahtekar bu insanlar, neden bu kadar kötü… Kinci değilim ama kalbimi öyle bir acıtıyorlar ki, unutamıyorum kolay kolay. Bir tavsiyen var mı?

Sevgili Tolga,
Ben insanların ikinci yüzünü görünce, ilkini hatırlamam. Sen de unut kötüleri…

Sevgili Cemal Ağabey,
Attila Ağabey’e bir gönderme yapacağım şimdi, ne kadınlar sevmiş zaten yokmuşlar…

Sevgili Tolga,
Kim istemez ki mutlu olmayı ? Ama mutsuzluğa da var mısın? Ama kadınlar, Tanrım… Öyle sevdim ki onları, gelecek sefer dünyaya kadın olarak gelirsem, eşcinsel olurum.

Sevgili Hacı,
Yine de kimseyi incitemiyorum. Sorun sende değil bende…

Sevgili Tolga,
İncinsen de incitme!

Also starring: Bernard Shaw, Can Yücel, Özdemir Asaf, Aziz Nesin, Attila İlhan, Ece Ayhan, Paul Auster, Cemal Süreya, Hacı Bektaşi Veli…

___________________________________________________________________________________
Evil Edition; insanlık tarihinin, beyazperdenin, Yeşilçam’ın, çizgi film ve çizgi roman aleminin en kötülerini bir araya getirdi! Mustafa Alabora’nın “Hitler”, İrem Sak’ın “Poison Ivy”, Erdal Yıldız’ın “Max Cady”, Şevket Süha Tezel’in ise “Freddy  Krueger” olduğu “46 – Evil Edition” 14 Aralık’tan itibaren raflarda!
“Kötülük” gibi zor bir konuyu sayfalarına taşıyan “46 – Evil Edition”; aklın sınırlarındaki kahramanları ve prodüksiyonlarıyla yeni bir dünya yarattı. Popüler dünyanın ünlü “en kötü”lerinin, Mehmet Turgut’un objektifinin karşısına geçtiği “46 – Evil Edition”; sınırsız ve benzersiz hayal gücüyle; Mustafa Alabora, Scorpions, Steve Vai, İrem Sak, Vildan Atasever, Erdem Akakçe, Erdal Yıldız, Flört, Kerem Kupacı, Murat Akkoyunlu, Murat Başoğlu, Şevket Süha Tezel, Volkan Keskin-Hasan Yalnızoğlu, Sharon Van Etten ve Stacey Kent’i sayfalarına konuk ediyor. “46 – Evil Edition”, tanınmış kalemlerden “kötülük” üzerine hikayeler ve yazılarla da okuyucularına farklı kapılar açıyor.
___________________________________________________________________________________