8 Mart 2012 Perşembe

RE:nk KÖRÜ...

Ben renk körüyüm...
Askerlik muhayenesinde zaman zaman önce;  "renk körüsünüz" dediler... Dedim bir mahsuru var mı... "Yok bir mahsuru, orada renk yok zaten" diye tamamladılar.
Kızlar sorar;  "nasıl bir şey bu renk körlüğü... " Sana "köpek muamelesi"yaparlar, siyah beyaz görüyorsun sanırlar dünyayı... Köpekler de candır. Muamelesi güzeldir... Yeni defnettim 17 yasinda bi cancaazimi..
İki çeşit renk körü vardır. Birincisi sarı-mavi; ikinç olan kırmızı-yesil...
Ben kırmızı-yesil'im. Renk körüyüm. Yanına sarı koyabilsem PKK'li derler. Öyle de cahil bir ülkede yaşıyorum.
Kız bana dedi ki "bu renkler senin renklerin değil, başka bir hırka giy... "
Hangi renkler acaba? Ben bilmiyorum ki o renkleri, görmüyorum. Ama cevaben dedim ki; "madem öyle mavi giyeyim."
Hayatta yaptığımız şey de bu galiba; madem öyle, günlerden mavi...
Şaka değil aynen öyle... Renk körü olsan da bu böyle... Yaşamak lazım. Resimdeki hırka/kazak da temsili; konu mankeni... Konunun mankenini arıyorum, bütün renklerimi göstermek üzere :)