9 Ocak 2011 Pazar

Mağrur Prenses

Melis mağrur bir prensestir… Tanımak isteyeceğiniz biridir. Dünya dönüyor deseniz, nerde dönüyor gibi bir cevap verebilir. Siz; “lan niye dünyanın yerini bilmiyor” diye kızmak yerine onu sevmeyi tercih edersiniz. Kendisi farkında mıdır ışığının bilmiyorum. Hoş “benim ışığım var” diye düşünen onca lavuk tanıdım. Melis belki onların arasında olmak istemiyordur.
Dün akşam; İKSV Salon’a Melis’in çocuğu gibi bir albümün ilk konserini izlemek üzere yollandım.
Çok uzun süredir görüşemediğim arkadaşlarımla beraberdim öncesinde. Onlara dedim ki Melis benim özel bir aşkımdır, bana bir konserlik süre verin, orda olmam lazım.
Yarım saatlik bir gecikmeyle kalabalığa katıldım. Aslında o kalabalık Melis için oraya gelmiş olsa bile Melis’in kaçtığı bir kalabalıktı. Daha Az Renk istemesine sebep olan şey ordaydı ama ne kadar asildi sahnede size anlatamam.
Neler gördüm? Barış (Ertunc)’ın, Cenk (Turanlı)’in Melis’in “gerçek” yol arkadaşları olduğunu gördüm mesela… Mehmet (Demirdelen)’in; orda mıydı bilmiyorum, orda olması gerekirdi. İnsan kafası…
Dediğim gibi Melis mağrur bir prenses. Çok az insanı hak ettiği kadar sevebiliyorum artık. Melis; benim için uyumak isterken koyun saymak yerine yüzünü hayal ettiğim bir insan. Hala umut var diye düşündüren biri… Siz birini nasıl seversiniz? Sizdeki hali mühimdir. Bendeki hali çok güzel Melis’in… Birine aşık olacaksanız Melis’i seçin. Emin olun gerçekten birine aşık olduğunuzda işinize yarar.
Daha Az Renk’i henüz dinlemediyseniz de dinleyin lütfen.
Kıza demişler ki “işte arkadaşları falan iyi yazıyorlar albümle ilgili”…
Ulan bizim arkadaşlarımız iyi müzik yapıyor.

dipnot: soyadı daaanismend olarak okunur. prensesliği danismend soyagacindan gelmektedir. o a'nın üzerinde şapka vardır. bu "a" ya ilgi gösterin, şapka çıkartın :p

dipnot2: bu yazı 46 Dergisi'nin yeni sayısında yayınlanacak yazının küçük bir parçasıdır...