11 Mayıs 2010 Salı

mor ve ötesi'nin yeni albümü


Uzun süredir albüme konsantre olmuştu mor ve ötesi... Yeni albüm tüm grubun kafasının son derece aydınlık, içlerinin huzurlu olduğu bir dönemde ortaya çıktı. Bunun etkilerini tüm albümü dinleyince hissedeceksiniz zaten. Albüm sound olarak "Dünya Yalan Söylüyor"la "Büyük Düşler" arasında bir yerde konumlanıyor diyebiliriz. Ama elbette kayıtlar ikisinden de iyi olmuş bana göre. Şimdi "Bir Derdim Var", "Cambaz" gibi şarkılar hakikaten çok az gelir. Yeni albümden öyle bir beklentiniz var mı bilmiyorum ama bütünlük içinde değerlendirdiğinizde çok seveceğiniz şarkılar mevcut. Öte yandan ben "Büyük Düşler"i de çok beğenmiştim. Birçok insan için fazla avant garde bir albümdü. Şimdi yeni albümün daha kitlesel olacağına, MVÖ'nün genç hayran sayısını artıracağına kesin gözüyle bakıyorum. Bu akşam çekirdek bir ekip toplanıp tekrar dinleyeceğiz tüm albümü... Klip de 10 numara olmuş bu arada.